Ontdek de Kracht van Beeld in 1 dag bij Public Cinema

Public_Cinema_beelddagPublic Cinema: ‘Tegenwoordig communiceren we steeds meer met beeld. We lezen minder en kijken meer video’s. En deze populariteit van video groeit met de dag. Wist je dat:

– Er iedere minuut 100 uur aan video wordt ge-upload naar Youtube[1]
– Eind 2015, van al het internetverkeer 62% uit video bestaat[2]

En dit heeft een reden. Onderzoek[3] toont aan dat mensen:
– 10% onthouden van wat zij horen
– 20% onthouden van wat zij lezen
– 80% onthouden van wat zij zien en horen

Door met video te communiceren naar uw doelgroep blijft uw boodschap dus beter hangen. Maar hoe kunt u, als persoon, bedrijf of organisatie nu zelf de kracht van beeld benutten? Wat kunt u zelf doen en wat moet u uitbesteden? En hoe zet u deze videoboodschap in op social media kanalen?

Om u te inspireren en te laten ontdekken wat u met video kunt doen, organiseren we de ééndaagse workshop: Ontdek de Kracht van Beeld in 1 dag!

Geïnteresseerd?
Klik hier voor meer informatie en inschrijven

[3] Bron: Jerome Brunner (New York University), as cited by Paul Martin Lester in “Syntactic theory of Visual communication,’ in Retrieved December vol. 3, 2006